tisdag 7 december 2010

Tändsticksbok



När jag var iväg på MiMas scrapträff så var jag med på de flesta demos och kurser för att bli inspirerad. Jag hoppade bara över en demo och det var den när de visade hur man gjorde en tändsticksbok... Och vad tyckte jag bäst om?? Just det tändsticksboken. Så jag tog en kik på Vibbes tändsticksböcker och blev instruerad om hur man gjorde. Jag valde dock bort att göra den öppningsbar och ha band med rosett runt då det inte passar mig + att jag tycker det är rätt opraktiskt. Med tanke på hur klantig jag är så skulle jag med stor säkerhet lyckas tända fyr på bandet när jag skulle använda tändsticksasken så det var uteslutet för mig att ha med något snyggt band...hihi
Det kommer bli en hel del till sådana här tändsticksböcker för det var vansinnigt roligt att göra dem. Ett stort tack till snälla Malin som jag fick låna Tim Holtz diesen av så jag kunde göra så snygga gångjärn. Det blev pricken över i:et.

3 kommentarer:

  1. *hihi* "tända fyr på bandet" *fniss* ;)
    Så klantig kan jag också vara!!

    Så smart att slå in en tändsticksask som en bok! Hur sött som helst!! :D

    kramar Petra

    SvaraRadera
  2. Tändssticksboken blev ju vrålfin. Har du hittat barnens tärnljus än;) fniss!!
    Tack för dina ord.
    Ha en skön helg.

    Kram Tesa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails