fredag 24 december 2010

En riktigt God Jul!!!




önskar jag er alla.

Här ovanför ser ni årets julkort från familjen Lindberg. Min man påstår att jag nog bör undersöka mig då jag gjorde 58 st sådana här ramkort men i år fanns det liksom inget alternativ när jag väl prövat denna underbara vikning. Jag kontrar och säger att under alla de timmar som jag lagt ner på att göra dessa kort så har jag ägnat många tankar åt våra vänner och släkt, ringt ett extra samtal till någon jag inte prata med på länge under tiden jag vikt och skurit till delarna och det är det julen är för mig. Omtanke om andra.
Dessutom tycker jag att julkortet i år symboliserar oss i familjen väldigt bra - seriösa på utsidan och utflippade på insidan...hihihi

5 kommentarer:

  1. Ett underbart kort och tusen tack för att jag fanns med på din julkortslista

    kram

    SvaraRadera
  2. Underbara julkort vännen!!
    Vilket jobb du lagt ner! Mens om du säger, man gör dem av en anledning :)
    En supergullig anledning :)

    Ursöta foton!
    Synd att du inte tagit en riktig närbild av fotot! jag hade så gärna velat se det i närbild! :)

    MÅNGA KRAMAR och en riktigt GOD JUL till dig och familjen!!

    //Petra

    SvaraRadera
  3. God Jul!

    Tack för det underbara julkortet och krama hela familjen!

    Camilla & Micke

    SvaraRadera
  4. Helt underbart. och man har lyxen av att kunna betrakta det live...!
    God fortsättning
    Kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails