torsdag 25 februari 2010

Pyjamasparty


Lisa bestämde sig i sista sekund att det skulle bli pyjamaspartytema på sitt kalas. Så snäll mamma som man är satt jag uppe härom natten och gjorde dessa kort. Jag tyckte pappret med stjärnor och månar var passande och sedan så följde jag det temat och använde en stjärna som stängningsmekanism på kortet. Naturligtvis blev det mycket glitter också (syns dock inte så tydligt på mina stressade nattfoton...) Alla bokstäver och stjärnfallet är dekorerade med glitter i orange.
Insidan fick pga tidsbrist och svårigheten att hitta en bra pyjamaspartystämpel bli en Bananer i pyjamas som jag hittade på nätet. Om ni har något bra tips på en stämpel som skulle passa till ev. kommande pyjamaspartyn så tipsa mig gärna.
Som vanligt när jag var klar så lovade jag mig själv att nästa gång ska jag inte vara ute i sista sekunden... Konstigt att det ändå alltid blir så?

10 kommentarer:

  1. Superfina! Mån tro de är uppskattade :)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jätte fina. Måste varaq uppskattat o få en sådan inbjudan. Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas att ni får det bra. Kommer att tänka på er. Kommer att jobba lördagkväll och söndagmorgon. Kram

    SvaraRadera
  4. Jätteläckera :O)
    Ja, då kanske jag ska designa en pyjamasstämpel.
    Ha en fortsatt trevlig helg
    Skogstokiga kramar
    från mig

    SvaraRadera
  5. Oj vilket jobb!:)
    Hoppas att partyt blev lyckat! Inbjudningarna måste i alla fall ha blivit uppskattade! :)
    //Annica H

    SvaraRadera
  6. Supersöta inbjudningar, de måste blivit uppskattade.

    Der var väldans trevligt att träffa dig på vår scrapträff i helgen!
    kram
    Malin

    SvaraRadera
  7. Läckra!! Log glatt av din kommentar....stackare som behövt dras med mig hela curlingmatchen;)))
    Hoppas ni hade en kul träff. Ser fram emot att se vad som skapades:) Kram Tesa

    SvaraRadera
  8. Ohh, vilka fina! Skulle bli väldans glad om ett sånt kort landade i brevlådan ;) Dom kommer iallafall bli mkt uppskattade!

    Mvh, Lisa :D

    SvaraRadera
  9. min dotter blev superglad över sitt kalaskort och ser framemot pyjamaspartyt!

    SvaraRadera
  10. Så fina inbjudningskorten blev-
    Förstår att de blev uppskattade-
    Vi ses på torsdag
    Kram Vibbe

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails