måndag 6 december 2010

Och vinnarna är....



Vinnare nr 1 av en av mina bubblor blev: Nr 19 - Paula - Så fina bubblor! I like - vill gärna vara med i utlottningen!

Vinnare nr 2 av den andra bubblan blev: Nr 15 - Helene - Så klart jag vill vara med i din utlottning - en fin julabubbla , säger jag inte nej till.

Maila mig era adresser så ska jag skicka iväg bubblorna omgående. Ni kan maila mig era adresser på lotta.lindberg@hotmail.com.

Ett stort tack till alla er som ville vara med i min utlottning och tack för alla snälla kommentarer - jag är full med ny inspiration pga av er!!!

3 kommentarer:

  1. Grattis till er som får njuta av L8as fantastiska alster!

    SvaraRadera
  2. Hurra hurra, jag vann!

    Tack härliga Lotta! :-)))

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails