torsdag 23 december 2010

Julavslutning

Det har nästan varit omöjligt att inte ge bort några stämplade ljus i år. Detta var en del av presenterna som vi gav till Lisas lärare och fritidspersonal på julavslutningen igår. Jag gjorde dem väldigt enkla för att de skulle kunna passa in hos alla. Jag hade först en tanke om att ha just denna collagestämpeln från reprint på mina julkort men det blev tillslut inte så. Jag lovar att vissa årets julkort imorgon på julafton då posten haft vissa svårigheter att sköta sitt jobb. Vissa julkort har fortfarande inte kommit fram trots att jag la dem på lådan i måndagsförmiddag med fullt porto så de skulle vara framme under tisdagen. Men, men med tanke på vädret så får man väl iallafall hoppas att de kommer fram idag och inte efter julhelgen...

1 kommentar:

  1. Jättefina ljus!!
    Men hur gör man?? Kan du inte skriva hur du gjort, snääälla? =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails