fredag 3 december 2010

En enkel snabb julpåse

Jag hittade en beskrivning som Erika hade gjort och eftersom jag behövde en akut julpåse så vad passade bättre än att testa en ny vikning. Tack för inspirationen Erika!
Jag är helt såld på Bo Bunnys julpapper detta året och ofta så räcker pappret i sig själv som dekoration då de är så himla snygga och i detta fallet dessutom så himla snyggt grönt ;) Här höll jag påsen väldigt ren och bara dekorerade med band och två röda julkulor för att lysa upp påsen lite. Kan rekommendera er att testa denna vikning!
Glöm inte att kommentera här så du är med i utlottningen av mina julstjärnebubblor!

4 kommentarer:

  1. Det var verkligen en fin påse! Måste pröva vika en sådan någon gång ;)

    /Lisa

    SvaraRadera
  2. Så snygg!
    Klart man måste testa denna vikning!
    Hoppas allt är bra med er.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för din kommentar och det är kul att man kan inspirera någon som har så mycket fint i sin egen blogg;)
    Påsen blev jättefin!

    Kram
    Erika

    ps hoppade på din fina utlottning;)

    SvaraRadera
  4. Jättefint, måste verkligen prövas!

    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails