onsdag 1 december 2010

Halloween




Jag har helt glömt att lägga ut dessa kort som publicerades i Allt om Scraps novembernummer. Vill ni kika i deras inspirationstidning så klicka här. Mina Halloweenalster finns med på sid 21.
Strax ska jag se om det går att få (läs skotta) ut bilen idag. Annars blir det att pulsa i den höga snön till skolan med barnen...
Glöm inte att kommentera i mitt inlägg nedan så är du med och tävlar om mina bubblor med julstjärnor! Du har tom söndag kl. 23.59 på dig att lägga en kommentar :)

2 kommentarer:

  1. Vilka tokcharmiga halloweenalster du gjort!!!! Gillar påsen massor!
    Men vad är det som sitter däri?? ÄR det små monster?! De är ju hur gulliga som helst!!! Men det kanske jag inte vågar säga högt..
    Monster brukar kunna bli ordentligt förnärmade av att bli kallade gulliga!! ;)

    Trevlig helg på dej vännen!

    KRAM Petra

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails