fredag 10 december 2010

Min första PIF är klar och överlämnad!


Igår hade Scrap Academy Skurup Division vår sista scrapträff för i år med stor julklappsutdelning. Då passade jag även på att överlämna min första PIF - Pay it forward. Först ut blev min PIF till Vibbe. Eftersom hon har en sådan härlig humor så tyckte jag att dessa små påsar passade henne perfekt ;)
För några veckor sedan så såg jag första delen av snögubbetexten hos Ulrica och då kom jag att tänka på resten av texten (ursprungstexten är betydligt längre) och på att det finns en rentext också. Visst är de roliga!? Klicka gärna på bilderna så kan ni läsa texterna bättre.
Nu ska jag bara komma på vad jag ska göra för något till Soulsister och Anna.

Och till alla er tjejer som kom igår så vill jag bara passa på att tacka för informationen om hur man använder en Martha Stewart hörnstans.... *gapskratt*
Ett särkilt tack till tomtarna på Stämpelfabriken som delade ut så fina julklappar till oss alla.
Vi ses till våren igen!!

7 kommentarer:

  1. Men vilka söta PIF-presenter!!
    KOmmer bli sååååå uppskattat! Jag lovar! :D

    Jag har också 3 "PIffar" att skicka vidare..får ta å göra det Efter jul känner jag ;)

    Må gott!

    KRAM Petra

    SvaraRadera
  2. ehm..nu var jag för snabb igen..
    Förstår inte varför jag villförsöka vara så kvick ibland..se bara hur det gick! ;)

    Trevlig helg gumman!
    KRAM Petra

    SvaraRadera
  3. Såååå fina!!! Och vilken rolig gåva att ge bort!!!

    SvaraRadera
  4. Vilken otrolig rolig grej, den kommer jag garanterat att "låna" och använda till årets julklappar.
    kram Annika

    SvaraRadera
  5. HAHAHA, mycket roligt!

    Mvh Tanja

    SvaraRadera
  6. Bara ÄLSKAR påsarna, kommer helt klart lifta dem!

    kram

    SvaraRadera
  7. Känner inte alls att jag blir lite stressad över att du är igång med dina PIF-presenter... ;)
    De är ju hur snygga och roliga som helst - perfekta till mottagaren!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails