fredag 23 september 2011

Blöjtårta till världens sötaste Holger!



Igår var jag och Vibbe och hälsade på "Liten" som numera även fått ett namn ;) Jag fick ansvaret för att fixa en present till honom och valet var givet när man kommer som nummer 3 - en blöjtårta. Det var verkligen kul att göra denna blöjtårta men som vanligt så upptäckte jag inte att det fanns fina instruktioner på hur man gör sådana här förrän efteråt...hmm... Tyckte det gick lite väl mycket blöjor...hihi Närmare bestämt 104 st!! Om någon av er ska göra en sådan här så kan jag rekommendera er att läsa instruktionerna först :)
Egentligen ska man dekorera med lite presenter till bebisen också på tårtan men jag fick inte till det och tyckte inte det blev så snyggt så de levererades i ett paket bredvid istället.
Vi passade även på att gratulera mamma Lotta på sin födelsedag igen med nya presenter då hon redan hade det vi gav henne sist.
Eftersom ofta man glömmer bort storasyskonen när det kommer ett nytt syskon så fick de var sin syskonpresent och spansk alkoholfri barnchampange att fira med.

5 kommentarer:

  1. Denna tårtan är helt OTROLIG. Tack för att jag får vara med på dina helt underbara skapelser. Det fins inte ord hur fin jag tycker den är.
    Kram Vibbe

    SvaraRadera
  2. Meeeeen vilken tårta!
    Du är otrolig L8 :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. en perfekt gåva som jag tror är väldans uppskattad hos föräldrarna!
    Blöjkostnaderna är inget som småbarnsföräldrar hurrar över direkt tror jag ;)
    Tårtan var ju verkligen toppenhärlig och så sött med de små skossingarna på toppen också! :D

    Kramisar!!!

    SvaraRadera
  4. Otroligt fin skapelse och jag är helt hundra på att den uppskattades mycket :)

    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails