fredag 23 mars 2012

Wiper Card

Så här ser kortet ut när det är ihopvikt.
Sedan kommer den lilla fliken upp som en liten överraskning.
Detta är baksidan med plats att skriva en liten hälsning.

Igår höll jag kurs i olika vikningar på Stämpelfabriken. Jag hade tre olika vikningar som de fick pröva på och detta sk Wiper Card var den första vikning kursdeltagarna fick lära sig. Jag är som sagt väldigt förtjust i de nya Reprintpapperna och tycker att det blev ett riktigt somrigt kort till slut. Jag gillar även att kortet står för sig själv när man ställer upp det.
Vill du själv pröva på ett Wiper Card så finns där massor av beskrivningar på nätet och om du klickar här så kommer du till en av dem.

1 kommentar:

  1. Vansinnigt fina kort L8! Hade jag haft mer tid/dygn och vecka hade jag gärna kommit på dina kursen, men det känns som att hur mkt jag än vill, så får jag inte ihop det. Dessutom har jag 80 inbjudningskort till syrrans bröllop att ta mig igenom....nu har jag "bara" 30 kvar....

    KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails