onsdag 21 mars 2012

Helveteskortet


I slutet av december fyllde Vibbe en kär scrapvän år. Jag, Lotta och Vibbe brukar träffas när vi fyller år och hitta på något och ge varandra en liten present. Denna gången hade det av skjutits upp av olika anledningar ett antal gånger. Vi passade även på att fira min födelsedag och vill ni se kortet jag fick så kika här.
Eftersom bägge två vet vilket mindre h....e jag haft med detta kortet så blev det extra roligt. Jag påbörjade detta kort för 1 1/2 år sedan och blev färdig först nu. När jag väl fått stansningen att äntligen bli exakt så gick liksom all luft ur mig och jag fick nog av detta kortet. Ja, jag är lite av en perfektionist i vissa avseende... . Jag vet inte hur många cardstock som jag gjorde av med. Jag är övertygad om att mina cardstock inte var 12" utan 12 " och några millimeter ;) hihi
Bredvid mig på våra träffar blev alla så sugna på att göra ett sådant här kort och träffade rätt med sina stansningar direkt vilket inte gjorde mig direkt nöjdare. Hmmm...
Men så hittade jag äntligen det pefekta pappret och då föll allt på plats direkt. När man viker ut kortet har jag satt ett otroligt snyggt (läs ovanligt fult/roligt) kort på oss tre. Så när Vibbe har tråkigt kan hon alltid öppna detta kort och tänka på oss och skratta åt mig när jag gjorde kortet. Det bjuder jag så gärna på.
Vill du testa detta och naturligtvis lyckas direkt för att totalt förnedra mig så klicka här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails