onsdag 28 mars 2012

Placeringskort till påsk


Huvuddelen av mina påskalster är gjorda i dessa underbara papper!! Jag är helt kär i dessa prickiga Colorbar-papper! Så här ser årets placeringskort ut på vår påskmiddag. Om du kikar riktigt noga kan du se att jag gjort alla 4 snapshållare med olika tekniker för att kursdeltagarna idag på min påskkurs ska kunna se skillnaden på hur det blir om man:
1. Bara klistrar på pappert.
2. Chalkar och klistrar på pappert.
3. Bara edgar kanterna.
4. Chalkar och edgar kanterna.

Eftersom alla på vår påskmiddag inte dricker snaps så har jag gjort matchande placeringskort genom att skära ut påskägg i vitt papper och sedan skära ut gräs och vika det så äggen står för sig själv på bordet. Givetvis slank lite prickigt Colorbar-papper in på dessa också.
Bägge diesen som jag använt är från Quik Cutz.
Du hittar papperna hos Stämpelfabriken och till superbra priser! De finns i 16 olika färger! De kommer upp i webshopen inom kort.
Vill du testa och göra dessa gulliga snapshållarna hittar du beskrivningen här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails