lördag 31 mars 2012

Får det lova att vara en liten morot i påsk?


Jag har sett en del morötter på olika bloggar och efter lite prövande och trixande så blev detta en blandning av tre olika morötter jag sett :) Givetvis med de underbara prickiga  papperna från Colorbar igen.
Jag har även gjort en annan variant här hemma som är gjord som en lång tetrapak men jag vet inte om jag hinner få den klar innan påsken är över så vi kör på denna just nu. Denna morot blev alster nummer två som kursdeltagarna fick göra på påskinspirationskursen.
Något som var extra roligt är att på kundkvällen på Stämpelfabriken så var CC Hobby där och inspirerade och de gillade mina alster så mycket så just nu ligger de ute på CC Hobbys facebooksida som inspiration för andra. Gissa om jag är stolt!! Klicka här för att kika in på deras sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails