söndag 4 mars 2012

Cupcakesparty!!


Häromveckan så fyllde ju min äldsta dotter 10 år och eftersom vi har haft sportlov nu så passade jag på att göra hennes inbjudningskort. Hon har bestämt att i år ska hon ha cupcakesparty så vad passade bättre än att göra cupcakes att skicka ut? Givetvis så fick jag göra matchande kuvert. Kuverten är 16x16cm så själva cupcakestagsen är 15 cm höga. Jag liftade mitt eget cupcakekort som jag gjorde förra sommaren för att göra det enkelt för mig :)
Vi har även passat på att baka cupcakes i en sk cupcakesmaskin som jag hittade på Netto för 129 kr!! Det blir minicupcakes och precis lagom mumsbitar. Jag hade älskat att dekorera och fixa alla i förväg men det är faktiskt hennes fest så alla ska få göra och dekorera sina egna cupcakes. Så äntligen kommer alla mina "bra-och-ha saker" som jag köpt på mig till användning... Söta cupcakesservetter, diverse olika strössel m.m.
Gissa om vi, förlåt min dotter längtar till fredag ;)

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Ville bara lämna ett litet tassavtryck inne på din blogg för att visa att jag dagligen kikar in på din blogg! :) Jag älskar alla saker du gör och du inspirerar mig så mycket! :) Jag tackar dig för det!

    Du gör så himla underbara verk! :) Du är grym på det du gör! <3

    Kram Becca

    SvaraRadera
  2. Mmmm.... Cupcakes verkar inte längre vara en trend utan är här för att stanna:) Supersöta kort och va´kul ni kommer få på fredag!

    SvaraRadera
  3. Gissa om jag blev glad när jag såg att du kikat in hos mig och lämnat en liten kommentar! <3 Gulledig! <3 Jag älskar att altra saker ;) Det är det roligaste som finns :) Det finns liksom ingen gräns för vad man kan göra :)

    Tusen tack för att du tog dig tid för att titta tillbaka, och återigen du är grymt duktig på det du gör! :)

    Kram Becca

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails