tisdag 24 maj 2011

Min tredje PIF är överlämnad



Så har min tredje och sista PIF - pay it forward överlämnats. Jag skickade iväg den i förra veckan så jag hoppas den kommit fram i ett stycke till Anna... Jag vet inte riktigt vad jag tänkte på när jag valde att göra en sån här ask till henne för det är kanske inte den enklaste att skicka med posten. hihi Så här såg den iallafall ut innan jag paketerade den och skickade iväg den ;)
Jag gjorde den öppningsbar på ena sidan bara då jag tyckte det passade bättre i detta fallet. Jag har lagt in dolda magneter för att kunna stänga luckan ordentligt. Om du undrar hur det fungerar med PIF:ar så kan du läsa mer här och känner du att detta är något du vill pröva på så hittar du instruktioner till hur du gör asken/korgen här.


Min första PIF till Vibbe hittar du här och min andra PIF till Soulsister hittar du här.
Min PIF som jag fick av Lottas vrå hittar du i detta inlägget. Jag kan verkligen rekommendera er att hoppa på en PIF ifall ni ser en för det är verkligen kul!!

6 kommentarer:

  1. Den blev superfin
    Gillar den verkligen
    Kram
    Vibbe

    SvaraRadera
  2. Jag fick en PIF i julas av söta Maritha, men OJ va dålig människa jag är! Har inte hunnit skicka den vidare ännu. Men den står på min "to do"-list :)

    Din söta kort/ask är underbart söt!!
    WOOOOW säger jag bara <3

    kramisar

    SvaraRadera
  3. Åh L8, du är så duktig!! Jättefint :D
    Gillar rosetten... ;)

    kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Jamänn!!! Hur fin var inte den här då.... Superfiiiiin!!!
    Skogstokiga bamsekramar
    från mig

    SvaraRadera
  5. WOW, vilken fin PIF!! =)
    Den passade mig perfekt, eftersom jag som du tycker att det är roligt med annorlunda kortvikningar och även Tobleronen i är en favorit, tyvärr även för sambon.

    Nu måste jag komma igång med att göra mina PIF-gåvor.

    Ha det bra och tack igen! =)
    Kram Anna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails