fredag 25 maj 2012

Vänner är änglar på jorden


Igår hade vi vår sista scrapträff med vårt glada gäng för denna terminen. Det firades med smörgåstårta och många glada skratt. Jag och Lotta i Lottas vrå som håller i träffarna, höll varsitt vikprojekt och eftersom jag inte hunnit fotografera vad jag visade igår så passar jag på att visa detta kort istället.
Jag gjorde det efter att ha sett Annika som är med på våra träffar göra några varianter av denna kortvikning och det såg så skoj ut. Hon har dock en betydligt tuffar och coolare stil än jag....hihi
Jag tycker att stämpeln passar så perfekt med detta papper. Vill du testa att göra ett sådant här kort så hittar du beskrivningen här.

4 kommentarer:

  1. Vilket underbart kort!!
    Texten är så fin....riktiga vänner är verkligen små änglar som finns här runt omkring oss =)
    Älskar ju kortvikningar men just denna har jag inte prövat än, måste göras, tack för beskrivningen!

    Hoppas du får en härlig helg i ett strålande sverige!
    kram Iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Tycker absolut du ska testa denna vikningen. Den är jättekul och går att variera i massor. :-)
      Ha en härlig helg du också!
      Kram

      Radera
  2. Tack! Det är en så bra vikning, passar både tuff och söt!
    Kommer snart en puttinuttigare på min blog.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med att det passar alla stilar men jag har svårt att se dig göra ett puttinuttigt kort... ;-)

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails