lördag 5 maj 2012

Ett enkelt studentkort




Jag såg en kul vikning hos Lottas Vrå, ett sk dubbelt tagkort, som jag bara var tvungen att testa och det blev ett studentkort. Till denna vikningen blir det nog bäst om man har ett dubbelsidigt papper och jag tycker att studentpapperna från Reprints nya papperskollektion passade perfekt till detta kort. Sedan kände jag att jag ville ha ett lite "tuffare" stuk på kortet och vad passar då bättre än stämpeln med texten: "DU ÄGER" :) Sedan var jag tvungen att ha med en av mina favoritstämplar, även den från Reprint, "Be yourself everyone is taken". Jag tycker det är ett bra citat att ha med sig på vägen som nybliven student. 
Nu ska vi ut i solen och fira att bägge mina tjejer klarat sin gradering och tilldelats graden 5 kyu (gult bälte) i judo och självklart vill vi fira detta. De började med judo i höstas och vi har en helt fantastisk klubb här i byn med helt underbara tränare som är så inspirerande och respekterade av barnen. 

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails