tisdag 23 november 2010

Vilken helg!!


I helgen har jag och mina scrapkompisar varit iväg på scrapträff hos MiMas i Halmstad. Oj, vad det skrattats och pysslats. Tack Vibbe, Lotta och Annika för att ni hängde på. Som vanligt är jag inte särskilt produktiv på träffar men jag insuper inspiration i massor och använder den när jag kommer hem. Extrakul var att få träffa Camilla, vars blogg jag brukar vara inne och smyga omkring på och kika på hennes underbara layouter. Självklart var det superkul att träffa TurboMalin, Jeanette och Jannike igen. De tog så väl hand om oss förra gången vi var i Halmstad på träff.
Som vanligt var där små minikurser, demos och utmaningar. En av utmaningar var att skapa något med denna stjärnvikning och jag fick äran att vinna den utmaningen. Stämpeln är från Paperchill och bägge texterna kommer från Starving Artistamps.
Vill du se lite mer bilder från träffen så kika gärna in till TurboMalin som lagt ut en massa roliga bilder från träfffen.

6 kommentarer:

  1. Wow vilken fin!! Förstod verkligen varför du vann ;)

    SvaraRadera
  2. Supercoolt kort! Är såå avis på er som var iväg i helgen när en annan jobbade....

    Grattis till vinsten!

    KRAM o ses snart

    SvaraRadera
  3. Alltid roligt med pysselträffar! Tyvärr allt för sällan som jag är på såna :(
    Men så är det när man bor mitt i Vimmerby (läs: Världens ände!)

    KOrtet är ju hur fint som helst!
    VIlken härlig form och så rolig stämpel med en söt text! ;)

    Kramisar

    SvaraRadera
  4. Tackar för den fina kommentaren och länken Nu har jag beställt mina stämplar:) Och ja ni är galna, på ett mycket bra sätt ;)
    kram

    SvaraRadera
  5. Det var en självklar vinnare!!
    Tack för en trevlig helg!

    Ta väl hand om dig.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Hallå Lotta!! Det var superkul att få träffa dig också. Jag hoppas att det blir fler gånger. Det är alltid kul att få fnissa hejdlöst åt galenskaper. KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails