söndag 28 november 2010

Enkel variant av godispåse

Eftersom denna hösten varit fullspäckad av jobb så fick det bli en väldigt enkel variant av godispåse när Sara skulle ha sitt kalas förra helgen. Jag gillar verkligen denna presentpåsemallen då där precis går ner en färdig lördagsgodispåse och det är perfekt när man är ute i sista stund som vanligt. Här ser ni några stycken av godispåsarna jag gjorde i året. Vill du ha beskrivningen till denna påse så klicka här. Vill du se förra årets godispåsar kan du klicka här.
Jag var tvungen att bli klar snabbt med påsarna så jag hann packa inför scrapträffen på MiMas i Halmstad dagen efter kalaset... hihi

1 kommentar:

  1. Jättefina!
    Fast jag kommer varken orka eller hinna göra sådana till sonens kalas om 2 veckor...

    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails