torsdag 4 november 2010

Höstfixat


Regnet har öst ner i massor så när det nu äntligen är lite uppehåll så passade jag på att föreviga årets höstmakeover av vår entré. Inspirerad av både Lottas vrå och Fröken Grön så kände jag att jag bara var tvungen att ha med äpplen i mina "höstpiffade" krukor. Jag har även satt små betongfåglar bland den underbart lila ljungen och murgrönan men det syns dåligt på fotot.
Sedan har jag ett litet betongfat (antagligen ett fågelbad egentligen...) med olikfärgade dekorationspumpor och så har jag lagt ett hjärta av mossa där det är fäst en silverbård i metall runt och sedan är silverbården fäst med en vit pärlnål.
Trots att det varit kvalificerat skitväder på sistone så blir jag ändå jätteglad när jag kommer hem och ser min färgglada hösttrappa.

1 kommentar:

  1. Så underbart! Känner mig genast tvungen att fixa till mina egna krukor som ser bedrövliga ut!

    Ses snart o tack för pratstunden....det kommer bli sååå kul!

    kraaaam

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails