torsdag 4 april 2013

Partyförberedelser


Lisa fyllde 11 år för ett tag sedan och hon har inte hunnit med att fira det med sina kompisar ännu. Februarilovet kom imellan och sedan har jag börjat nytt jobb så det har varit fullt upp. För att inte tala om alla sjukdagar för barnen. Men nu är vi på gång igen och nästa fredag så är det så äntligen partydags.
Denna gången beställdes det inbjudningskort av den lite tuffare varianten. Inget gull-gull längre. Jag tyckte denna stämpeln var perfekt till hennes inbjudningkort. Sedan på insidan var det lite mer info om partyt.
Jag gillar denna kortvikningen jättemycket och den är perfekt när du ska göra lite fler kort. Dessutom fick jag ju använda mina washi-tejper i massor.

1 kommentar:

  1. Godmorgon!
    Supersnyggt gjort!!
    Tänk vad bra det är med denna tejpen, även jag börjar fastna för den nu...äntligen =)
    Ja, det kommer en ålder då det gulliga inte är lika populärt av döttrarna längre.....här har vi haft den för ett par år sedan (snyft =)Men i år går dottern ut högstadiet och middag skall ordnas på skolan så äntligen skall vi få leta upp en tjusig klänning igen, jippie!
    Men jag tror att vi alla har en period med lite tuffare stil i tonåren och din dotter måste blivit jättenöjd med dessa inbjudningskort!! Hooppas hon får en jätteroligt kalas!
    kram Iffa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails