onsdag 17 april 2013

Cool presentkortsvikning!!



När jag hittade denna vikningen så visste jag direkt vad jag ville göra. Där ska visserligen vara ett annat presentkort i så småningom, men jag hittade bara ett gammalt HM presentkort när jag skulle fotografera.
Detta är en superkul vikning och den är uppbyggd som ett pop-up kort. Själva chokladen är till för att när man öppnar boxen så "poppar" själva askloppet upp och presentkortet åker upp och då för att inte allt ska välta så behövs chokladen. Och choklad är ju aldrig fel?!? 
Reprints underbara papper i combo med dessa fräcka tags som jag fick när jag var på Formex i somras och deras nya virkade blommor tyckte jag blev fräckt. Jag har valt att inte dekorera asken så mycket utan låtit texterna tala istället. Ser du vad det står?

10 kommentarer:

  1. Oh, superfint! Tutorial? ;-)
    Kram Cattie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kanske dags för mig att testa det? ;)
      Kram

      Radera
  2. Näru.....det där kan jag inte tyda.....möjligtvis att det på insidan står "sjukt-cool",haha....alltså min tolkning av det =)
    Den är så cool verkligen.............precis som kommentaren ovan här = gärna tutorial!!
    Mycket snygga papper du valt och ett presentkort är ju alltid en uppskattad present
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är rätt nära svaret på insidan... ;) hihih Ska se vad jag kan göra gällande beskrivning :)
      Jag är helt kär i Reprints nya A4 papper!! Så otroligt användbara och de finns i massor av härliga färger.
      Kram!

      Radera
  3. Vilken häftig ask! Du är så påhittig vad det gäller nya vikningar.. Håller med om att det skulle vara kul med en tutorial på den här. Men texten har jag också svårt för att tyda. Men jag tror att Iffa har rätt om den på insidan..

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det en cool ask. Det är inte så ofta man hittar något nytt som inte så många gjort men den här var iallfall ny för mig.
      Iffa hade nästan rätt men nära skjuter ingen hare....hahaha
      Kram

      Radera
  4. Superfint!

    Jag gissar "Bara så du vet I love you" och "Sjuktkul"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Äntligen någon som kunde tyda alla bokstäver :)
      Kram

      Radera
  5. Oh, denna gillade jag lite extra mycket
    , vill som övriga här gärna se en beskrivning. :)
    Kunde inte själv tyda texten, inte innan jag råkade se en avslöjande kommentar iaf.
    Hoppas ditt veckoslut blir riktigt ärligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du gillade den :)
      Ha en riktigt skön helg själv!
      Kram

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails