fredag 12 april 2013

Och så en liten handväska...

När jag ändå var igång så blev det en liten handväska i ett annat av de nya underbara papprena i Reprints nya A-4 serie. Som ni ser är jag inne i en väldigt avskalad period just nu. Just denna väska har jag inga mått på eftersom det är en väska som du använder en scoreboard till och "ritar" ut modellen. För mig som alltid mäter alla mina kort, askar och boxar mm för hand var det lite omständigt men den blev rätt söt tycker jag.
Ska försöka fotografera min senaste vikning nu i helgen som var helt ny för mig och verkligen användbar. Speciellt för mig som har två barn som går mycket på kalas och där man inte alltid vet vad barnen önskar sig... Så kika in här efter helgen så ska jag visa vad jag gjort.
Ha en riktigt pysslig helg!!

2 kommentarer:

  1. Helt bedårande gullig och fin väska du gjort!!!
    Det är ju det som är så kul med vår hobby, jisses vad mycket olika varianter det går att göra =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Eller hur?! Känner mig dock inte hundra bekväm med scoreborden till sådana här
    projekt eftersom jag gillar att mäta, skära och biga :)Men de säger ju att övning ger färdighet...hihi

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails