måndag 24 september 2012

Ett runt side-step-card



Detta är en kul variant på ett sk rocking card (gungande kort). Det här kortvikningen kallas för ett runt side-step-card. Jag har tidigare gjort ett sk rocking card men får vänta lite innan jag får visa det här i bloggen så jag passar på att visa detta istället. Man kan säga att detta är en vidareutveckling på ett sk rocking card.
Ikväll ska mina kursdeltagare bl a få pröva att göra ett sådant här kort på min kortvikarkurs. Jag var bara tvungen att använda min favorittext från Tim Holtz som jag äntligen lyckats få tag på. Visst är den underbar!?!
Om du vill testa själv så hittar du en beskrivning här. Den är visserligen på spanska men med fina bilder så du enkelt förstår ;)

1 kommentar:

  1. Superfint kort! Rolig vikning som ger lite effekt.. Det blir nog kul för kursdeltagarna..

    Kram Anna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails