onsdag 10 augusti 2011

Miniask till charms

Jag gjorde en liten miniask till några av mina charms som kan stå framme. Mina övriga charms ligger ju sorterade i en specialask i en väska jag har. Tänkte det kunde vara bra att ha en sådan ask framme så kan man lägga några av de senaste inhandlade där så man inte glömmer bort vad man har vilket är lätt när de ligger nersorterade.
Asken vek jag egentligen till en utmaning i våras men det är först nu jag fått tummen ur och dekorerat den vita asken... Jag har en del sådana projekt som ligger i en särskild låda där jag liksom måste vänta in den rätta inspirationen, pappret eller dekorationer och plöstligt bara lossnar det :)

1 kommentar:

  1. Så söt. Jag är så glad att jag hittade hit, du har ju en massa rolig inspiration att bjuda på.
    Nu ska här göras "automater" till både det ena och andra.

    Ha det bra!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails