tisdag 30 augusti 2011

Altrad ljusask


Vi var bortbjudna förra helgen och då hade jag med en liten ljusask som en liten värdinnegåva. I asken ligger även en altrad tändsticksask men kameran vill inte riktigt som jag vill just nu så det blev bara dessa bilderna...
När jag var hemma och fikade hos Lotta i Lottas Vrå så visade hon mig några jättefina ljusaskar som hon gjort och jag blev naturligtvis sugen på att göra en sådan. Mallen till dessa hittar du hos duktiga Kamilla om du vill pröva själv. Särskilt passande tyckte jag stämpeln "Glöm inte att blåsa ut alla ljusen!" från Skogstokiga blev :)

3 kommentarer:

  1. Perfekt värdinnegåva!!
    Vad fin den blev.
    Lugnt på babyfronten än så länge.
    Vi hörs
    kramar

    SvaraRadera
  2. Så himla fin!! Härligt papper du använt dej av och perfekt med dekorationer :D
    Jag är jättesugen på att göra något liknande!
    SÅ tack för inspirationen!

    KRAM Petra

    SvaraRadera
  3. Vilken fin ask! Ska genast hem efter jobbet och åstadkomma något liknande inför helgen! Mycket bra tips!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails