torsdag 22 juli 2010

Spinner Card


Eftersom Susanne som hjälpte mig att fixa min Word Window Punch undrade vad man använder den till så tänkte jag visa henne vad man t ex kan göra om du vill göra ett enkelt och roligt kort. Här är 2 st utpunchade bredvid varandra. Om du inte har en Word Window punch så går det det lika bra att rita av en glasspinne och sedan klippa ut för hand.
Om du vill testa att göra ett sådant här "snurrekort" som mina barn kallar det så finns beskrivningen här. Väldigt uppskattat om du ska göra barnkort av olika slag. Du kan använda 50-öringar till "snurret" men det går även bra med knappar.

2 kommentarer:

  1. Superfint, jag har gjorde ett i nästan exakt samma papper i våras med med en jodgubbe. Man kan ju inta annat än älska sin ww-punch :)

    Hoppas du har en fin sommar!

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Tack för titten...ja visst var det lite roligt med toolbelten...brukar ju vara en aning svårare när man ska göra kort till en kille/karl...men i några fall kan man kanske använda sig av ett sånt här...verktygen är såna där små påsar från You Do..du vet, dom finns ju i olika teman;nallar, golf,strandsaker osv...passade på att köpa på mig 2 påsar till efter mina toolbelts =)
    Kollade videon igår kväll på ditt snurrekort...fast jag får nog köra glasspinnetricket för jag har inte den stansen :) Ditt kort blev fint! Kram kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails