söndag 31 maj 2009

Tack mamma!

Du drar i hjärtat för att få ut kortet

Utan dig (och pappa) hade jag och syrrorna inte funnits!! Så här såg min mammas Mors dag kort ut i år. Min mamma gillar inte så mycket krusiduller så jag tyckte detta passade henne perfekt. Jag helgillar Inkidos "Rosa kärlek"papper (har dem i alla färger) och tyckte de passade kanon till detta kort. Det är inte ofta jag gör något i rosa eller plockar fram symaskinen men jag blev jätte nöjd med resultatet och mamma gillade det också och det var ju egentligen det viktigaste.

6 kommentarer:

  1. Häls carina(skurup)
    Måste lägga kommentarer som anonym.. jätte konstigt!!

    SvaraRadera
  2. Superfint!

    Sv: har inte handlat på Stämpelfabriken innan men lär ju definitivt göra det hädanefter!

    Ha en bra kväll

    SvaraRadera
  3. Vilket trevligt kort. Har själv tänkt att ta fram symaskinen ett par gånger, men den står där nere och jag pysslar där uppe - så besvrligt det kan bli...
    Ang. studentblomman, så är det bara papper på baksidan. Tanken är att man kanske vill hänga upp det så därför bara en sida.
    Hoppas ni får en bra vecka.
    Vi hörs!

    SvaraRadera
  4. Jätte vackert kort.
    Kul att ta fram symaskinen och sy en vacker söm på pappret.
    Kram Vibbe

    SvaraRadera
  5. Hejsan. Så mycket fint här var som jag missat. Gillar ditt Morsdag kort jätte mycket. Jag gjorde att liknande för ett par veckor sedan. Blir så häftigt när man syr i korten. Jag har också köpt en stämpel med mitt namn på stämpelfabriken. Fast ingen egen design utan en som redan fans fast med mitt namn i. Den gillar jag jätte mycket och så bra kvalitet.
    Ha en bra dag.
    Kramar Karina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails