lördag 6 juli 2013

Försökt mig på mixed media...

Här är mitt första försök med mixed media... Jag har inte bestämt mig än för vad jag tycker om själva formen mixed media. Rent spontant är det jättekul men eftersom jag gärna vill att allt ska vara perfekt har jag väldigt svårt att känna att jag är riktigt klar med mitt alster. Denna har legat och legat till sig, men nu kände jag att jag måste släppa och våga lite. Det är möjligt att jag kommer lägga till eller ta bort något längre fram men för att inte köra huvudet rätt in i väggen så tar jag steget ut och lägger ut mitt försök nu ;)
Vad säger ni - gillar ni mixed media?

1 kommentar:

  1. Skönt att hitta en frände, säger jag! Jag förstår mig inte alls på mixed media! Fint, ja ibland, och tycker man det är roligt så håll på för all del, men jag personligen fattar inte grejjen!
    //Karin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails