tisdag 12 februari 2013

Grattis till vår 11-åring!!

Idag fyller vår äldsta dotter 11 år. Grattis!! En av presenterna som hon fick ser ni här. Det blev en "judokudde" som den här mamman gjorde som en extra present i natt :)
Det är lite dåligt med uppdateringar just nu då jag varit iväg och åkt skidor med hela familjen och sedan bytte jag jobb den 1 februari och det är massor av nya saker som jag måste lära mig nu. Jag älskar att lära mig nya saker och jag trivs redan jättebra!! Vill ni kika in på vad jag gör nu för tiden så klicka in på www.savemysofa.com.
Dessutom så har vi två kalas att planera - ett släktkalas och ett kompiskalas. Så saker att hitta på saknas inte...
Ha en pysslig vecka!!

1 kommentar:

  1. Man hallååååååååååååååå Lotta!!!!
    Hur snyggt och coolt var inte det här då.
    Supersnyggt o supercoolt.
    Tack för din söta kommentar inne hos mig.
    Skogstokiga pysselkramar
    från mig

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails