söndag 13 januari 2013

Julkortsbrevlåda

Jag upptäckte precis att jag inte hunnit med att visa min nya julkortsbrevlåda. Jag hade tänkt och göra en sådan här redan 2011 men hann inte med så jag passade på att göra en till julen 2012 istället.
Jag använde Reprints underbara julpapper och förstärkte egentligen bara de ritade banden med att knyta och klistra dit likadana vaxade istället för att något skulle hända och sedan en liten julblomma på det. Den stod framme hela december och jag vred och vände på den och testade olika dekorationer med jag kände att det bara blev överdekorerat eftersom pappret i sig är så snyggt. Så jag bestämde mig för att det är så här den ska se ut :)

1 kommentar:

  1. Ja den behöver inte mer dekoration, den är alldeles lagom och jättefin och fräsch!
    Vad kul med en brevlåda att lägga alla julkort i =)
    Ha en fin vecka!
    kram Iffa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails