måndag 20 februari 2012

Tehållare på nytt sätt

Jag har testat att göra en ny variant på tehållare. Tidigare har jag prövat att göra teautomater efter Tesas beskrivning. Nu hittade jag en ny beskrivning och passade på att göra en sådan.
Den är enkel att göra, går snabbt att göra och är en perfekt värdinnegåva till någon som gillar te. Annars är det lugnt i stugan på pysselfronten. Tiden räcker inte riktigt till... Ska försöka ta mig i kragen nu när barnen har sportlov och se om jag inte kan göra klart alla de där sakerna som står halvfärdiga och bara tittar på mig varje kväll ;)

3 kommentarer:

  1. Me like - a lot!!!!
    Hur fin som helst!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Oooh oooh I lööööööv!!! Fattar inte var du får allt ifrån, den är ju DÖ-läcker!!!

    KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails