torsdag 24 november 2011

En presentkartong i all sin enkelhet...

Ibland glömmer man efter ett tag bort roliga alster man gjort och när Lotta i Lottas vrå gjorde lite mjölkkartongsförpackningar så kände jag att nu är det nog dags att göra någon sådan igen :) Så jag liftade hennes Spöket Laban förpackning men höll den väldigt enkel. Jag hade en idé och eftersom jag inte blev 100%-igt nöjd med denna så tänkte jag att ni kunde få se min numera prototyp till nästa alster jag tänker visa. Anledningen att jag inte blev helt nöjd är att jag hade en idé om hur den skulle se ut och vad den skulle innehålla och jag hade inte de verktyg jag behövde för att få fram det. Så jag fick använda ett alternativt verktyg på min nästa "mjölkkartongsask" och numera har jag införskaffat det jag behöver.
Jag bara älskar dessa nya Spöket Laban papper. I samma serie finns även Lilla Anna och Långa Farbron och de är verkligen användbara. Min stora tjej skulle iväg på spökmys (därav denna förpackning) och vad passar bättre till spökmys än Lilla Laban?
Vill du testa att göra en sådan här så hittar du Lottas beskrivning med bilder och mått som finns här som är jättelätt att följa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails