fredag 30 september 2011

Kladda en tavla

I tisdags var jag och några tjejer från Scrap Academy Skurup Division iväg på kurs på Skaparlusten. Heléne i vårt gäng hade fixat en kurs åt oss där. Namnet på kursen var "Kladda en tavla" och gissa om vi kladdade... Vissa mer än andra ;)
Vi använde gesso, bubbelplast, hushållspapper, wellpapp, utstansade saker, spets, metallsaker, klockdelar, blommor, acrylfärg, glimmermist och cracklepaint mm. Allt går att använda var budskapet.
Vi hade alla samma grundmaterial men inte en tavla blev den andra lik och det är det jag gillar med sådana här kurser. Om du klickar på tavlan tror jag du ser ex. crackeleringen lite bättre. Tyvärr syns inte glimmermisten så bra på fotot + att tavlan är inte så platt i verkligheten som på fotot.
Hoppas ni får en riktigt pysslig helg - här i Skåneland ska vi äntligen få lite sol så vi ska passa på att vara ute och njuta av solen!!!

1 kommentar:

  1. Supersnygg, men jag väntade mig knappt något annat från dig ;)

    KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails