måndag 14 juni 2010

Kavajkort à la Maya


Efter att sett Lotta göra kavajkort på löpande band ;) så blev jag själv sugen på att testa detta. Det är otroligt kreativa Maya som gjort beskrivningen till detta kort. Kika gärna in till henne för att titta på allt fint som hon gör. Vill du ha beskrivningen så till kortet så klicka här.
Jag gjorde dock vissa småändringar som passade mig bättre som att ex. dölja magneterna i skjortkragen innanför skjortkragen så de inte syns istället för att ha dem synliga. Jag skulle även vilja dölja magneterna i själva kavajen men det får bli på nästa kavajkort :)
Kan verkligen rekommendera er att testa detta för det är jättekul!
Som vanligt är alla mina bilder klickbara ifall du vill ta en närmre titt.

7 kommentarer:

  1. Hej hej! En liten snabb titt in på din blogg =)
    Jösses vad snyggt kavajkort du har gjort! Jag lyckas aldrig dölja magneterna i kragen lika snyggt som du...där har du verkligen lyckats! Å somriga kortet var supersött...nu är det bara lite somrigt väder som fattas =) Å visst är fjärilsstansen en sak man bara inte kan leva utan?? =) Ha det gott/Kram kram

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt kavajkort. Alltid kul med lite annorlunda vikningar:)
    Klart du ska ha en fjärilspunch. Jag klarar mig knappt utan min;))
    Ha det bäst!

    Kram Tesa

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också att du ska ha en fjärilspunch, den är såå fin. Och skjortkortet, fantastiskt snyggt. Verkar vara en väldigt rolig kortvikning! =D

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Kavajkortet du har gjort var verkligen superfint ;)
    Du borde ha en fjärilspunsch också!

    /Alice

    SvaraRadera
  5. Det blev jättefint ditt kavajkort!

    SvaraRadera
  6. Oh så otroligt fint! Gillar den annorlunda vikningen. Som ett kinderägg, 3 överraskningar i ett :)

    SvaraRadera
  7. Guriland så stilig dette ble, Lotta!!
    Og tusen takk for att du linket meg, så jeg fikk se :)
    Go`klem fra Maya

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails