tisdag 25 maj 2010

En korg

Denna korgen gjorde jag på ännu en workshop på pysselmässan i Köpenhamn. Det är kanske ingenting jag hade gjort här hemma men det var kul att testa lite olika tekniker när man gjorde sina saker. Jag använde 5 st olika band i olika storlekar och kvaliteter och snurrade och snurrade och snurrade... Barnen har fått den och samlar alla sina klämmor och tofsar i. Funderar på att piffa till den med lite blommor eller nåt annat men tiden har inte riktigt räckt till på sistone.
Jag fick massor av inspiration när jag var iväg och idag har jag äntligen lämnat in och stämt av alla papper till revisorn så ikväll när vi har vår sista pysselträff för våren med Scrap Academy Skurup Division så ska jag bara luta mig tillbaka och bli inspirerad!! Vi ses ikväll tjejer!

1 kommentar:

  1. Åååh, nu blev jag glad. Tror du alla tofsar och klämmor hamnar på ETT ställe nu??? :)

    Många pussar och kramar från Marbella - saknar er!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails