onsdag 24 juni 2009

Semester i semestern...

Jag från min bästa sida...
Mannen min
Katedralen i Manacor
En låååång trappa i Alcudia
Jag i 35 graders värme... *pust*
En fantastisk grind som vi hittade på vägen på bilden nedan
Dagens bästa väg!!!
Jag är alldeles nyss hemkommen från en underbar vecka med barnens farmor och farfar och hela familjen i Alcudia på Mallorca. När man åker dit är det verkligen barnens semester och vi har varit på björnshower, minidiscon, träffat Lollo och Bernie, badat och badat och badat ännu mera!! D och jag lyckades dock få till en liten semester i semestern och hyrde en motorcykel och åkte runt på lite alternativa vägar på ett fantastiskt vackert Mallorca medan farmor och farfar passade barnen. Förra gången vi var i Alcudia åkte vi till vänster och denna gången så tog vi till höger...hihi och hittade några otroligt vackra platser och vägar. Det var dock lite i varmaste laget - när vi kom ner till kusten igen kändes 35 grader riktigt svalt. Tack än en gång farmor och farfar för en kanon vecka!!
Nu ska jag ta en liten runda och se på allt fint ni gjort medan jag varit iväg och latat mig:)

3 kommentarer:

  1. Men Gu så underbart! Vilka härliga bilder! *längtar till semestern'!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Tack för dina ord! Kram

    SvaraRadera
  3. Ååååh... Så underbart! Trappan känner jag igen *pust!* Eller det finns kanske fler liknande, vad vet jag?
    Dock vet jag att Mallorca är helt underbart att utforska på andra håll. Bergen - vilken utsikt, sååå läckert det var! Och att besöka de små byarna, med de inhemska pubarna/krogarna.
    Och Alcudia är underbart helt enkelt!

    Kul att du såg att awarden var från mig, också, (från starten), jag hann tyvärr inte gå in till alla och säga till dem och därför har skitmånga missat att de fått den av mig..Haha! Menmen, huvudsaken är att den sprids till alla underbara bloggar!

    Hoppas ni får sköna dagar även här hemma!
    Ha de bäst snäckan!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails