lördag 20 juni 2009

Den perfekta "Gå-bort-presenten"


Jag hoppas ni hade en bra midsommar!! Vi hade en helt fantastisk midsommar som jag kommer att berätta mer om i nästa vecka.
Var inne hos Lotta och där såg jag hennes altrade anteckningsblock och var bara tvungen att pröva. Beskrivningen hade hon hittat på Double Dutch. Superkul och enkelt. Stämpeln som jag använt är gjord av en annan Lotta - Lotta Högdahl. Visst är den helt underbar? Jag är så glad att jag är en av de få i Sverige som har den :)

4 kommentarer:

  1. Vilken kul ide' och vad snyggt ditt block blev =)
    /Lena

    SvaraRadera
  2. Ja - visst är den stämpeln helt underbar! Häftigt att vara ganska "ensam" om den också! Hur många ex har den gjorts i?

    Rackans snyggt block också! En så liten & enkel sak som blir så här snygg med dina konstnärliga händer - me love it!

    Ha de så gott!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera
  3. Hej på er allihopa,
    Numera (Läs 2010) kan man faktiskt köpa Lottas underbara stämpel på Stämpelfabriken i Malmö och på Drivas i Skurup ifall man blir sugen. Den ingår i ett set med jättesöta stämplar.
    Kram
    L8

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails