måndag 23 mars 2009

Jag erkänner...


att jag fått hjälp att redigera fotona i detta och de två sista inläggen. Jag håller på att lära mig photoshop men jag känner mig inte som någon bra elev direkt. Men jag vill så gärna lära mig för det blir så otroligt stor skillnad när man ska visa något man gjort. Tycker inte ni det också? Dessutom skulle man behöva lära sig fotografera lite bättre också men där kommer jag ju aldrig komma upp i Dans nivå... Ja, ni har helt rätt - det är han som tagit bilden på denna layouten också :)
När det gäller layouten ovan så förstår ni att jag är totalt kär i dessa mini rosor som har kommit. Lite kul att de äntligen kommit till Sverige så man slipper köpa dem utomlands.
Annars så sitter jag som på nålar och inväntar ett paket ifrån USA - jag återkommer med bild på mitt inköp så fort det dimper ner i lådan. Längtar, längtar, längtar!

1 kommentar:

  1. Hej Lotta ta med papper om du känner för att trycka ut något i min Sillhoutte

    kram carina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails