söndag 8 mars 2009

Dop i helgen

Närbild på texten på tavlan som jag även läste på dopet.
Kanten runt canvastavlan hade jag klätt i spets.
Kortet som vi gav tillsammans med våra andra presenter.
Insidan av kortet
Här är några bilder på doptavlan som jag gjorde åt min systers barn Hilda nu när hon döptes i helgen. Jag hade äran att bli en av hennes faddrar. Texten som jag hade med på tavlan tycker jag är så passande att läsa när man är fadder och jag ville gärna ha med den på tavlan till henne också. Själva kortet till presenterna hon fick av mig och min andra systers familj blev ett enkelt men stilrent väskkort.
När det gäller själva doptavlan så blev jag så himla inspirerad när jag var inne och såg Camillas tutorial på Magdas Scrapbooking om hur man vek papper runt själva diecutpappert så jag var bara tvungen att testa det. Lite pilligt och tog lite tid men det blev väldigt effektfullt tycker iallafall jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails