onsdag 25 februari 2009

Kalasdags igen...


detalj
Så var det dags för 7-års kalas igen. Denna gången blev det ett sk ryggsäckskort. Mallen till ryggsäcken hittar du här.

Jag har även blivit utmanad av Lottas Vrå att berätta sju sanningar om mig själv. Här kommer dem utan inbördes ordning:
1. När min man och jag träffades bodde vi 325 mil ifrån varandra.
2. I mitt löneavtal när jag var yngre stod det inskrivet att jag alltid skulle ha en back coca cola light i mitt kylskåp som de satt in på mitt kontor :) Snacka om addicted. Jag har dock kommit ifrån detta begär nu tack och lov.
3. När jag var yngre så bestod alla mina julklappar av böcker. Min kusin och jag brukade mäta vems hög som var högst när julafton var över.
4. Jag vill ha alla mina böcker i bokhyllorna i bokstavsordning (efter författare) - möjligtvis indelade i olika inriktningar men där går gränsen.
5. Jag får otroligt dåligt samvete när jag äter ostbågar och gömmer dem både för man och barn. Vet inte om det har något att göra med att jag inte vill dela med mig av denna fantastiska mat :)
6. Jag älskar stark mat och kan äta habaneros rakt upp och ner.
7. Jag har vunnit Junior SM i squash när jag var yngre.
Ja, det var sju sanningar om mig som kanske inte alla känner till. Alla ni som vill och känner er manade kan haka på denna utmaning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails