lördag 24 januari 2009

Prinsessmamman får blunda




eftersom din äldsta prinsessa inte har sitt kalas förrän nästa fredag. Jag tänker dock inte berätta vad innehållet i huset är. Det var jätte skoj att göra huset och när när man öppnar dörren så har jag gömt korttexten på baksidan av dörren. Äntligen hittade jag något att använda mina mini gångjärn till och de fina "skruvbradsen" passade perfekt till. Taket är också öppningsbart så man kan lägga ner sin present där.
Husmallen och inspirationen hittade jag hos Tesa som gjort helt underbara hus. Ta gärna en kik hos henne och titta på allt fint hon gör.

3 kommentarer:

  1. Superfint!! Blir säkert mycket uppskattat av mottagaren. Visst är dom kul att göra?! Ha en trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket söt litet hus. Jag tror att din prinsessa kommer att uppskatta det.
    Kram Vibbe

    SvaraRadera
  3. Och du tror att jag kan låta bli att tjuvkika? Glöm det!

    Gud, du är inte klok!!! Du behöver inte lägga något i huset - huset är present nog till Tindra... Bara vetskapen att du har suttit och tänkt på min dotter när du knåpat ihop detta underverk - jag blir alldeles varm av glädje. Tusen tack!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails