måndag 15 september 2014

Invigning Svenska Skolan i Marbella


I samband med att Svenska Skolan i Marbella invigde sina nya skol-lokaler fick jag uppdraget att göra namnskyltar till all personal och styrelsemedlemmar. Jag tror att de trodde att jag skulle göra handskrivna namnskyltar i plastfickor som man ofta får på tillställningar, men ack så fel de hade.
Det är helt omöjligt för mig att göra sådana namnskyltar. Jag visste direkt hur de skulle se ut och det var egentligen bara hur de skulle kunna fästas på kläderna som jag inte visste hur jag skulle lösa.
Temat fick naturligtvis bli skola + Sverige.
Fästanordningarna köpte jag på en sk Kina-affär här nere, dvs jag slaktade "vanliga" namnskyltar med plastfickor och klistrade på själva klämman på mina egengjorda namnskyltar och vips så hade
vi personliga namnskyltar till rektor, lärare med fler. Jag vet inte vad ni tycker men jag blev supernöjd!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails