fredag 24 januari 2014

Ännu ett beställningskort...



När golfkaptenen på en golfklubb i närheten skulle firas fick jag i uppdrag att göra ett kort åt henne. Önskemålet var att det skulle vara ett speciellt kort, gärna i gröna nyanser och med en specifik text som de ville ha med. Jag tror jag lyckades få med det mesta och passade på att göra en ny vikning som jag inte testat tidigare. Alltid roligt men samtidigt lite nervöst när man gör kort där man får fria händer. Beställarna var iallafall jättenöjda så jag hoppas mottagaren blev det också :)

1 kommentar:

  1. Wow, vilket fint kort! Gillar vikningen och fint med stämpelmotivet på insidan.. Vad mycket fint du har gjort.. Roligt med utställningen du var med på. Kul att alter och korttillverkning uppmärksammas som en konstform..

    Kram Anna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails