fredag 16 april 2010

Jag har vunnit!!



Förra månaden så var jag med och tävlade i Månadens utmaning med denna asken och jag vann!!! Stämpelhuset sponsrade mars månads tävling och jag fick dessa tre ursöta troll av dem! Extra roligt var det eftersom det är Carina som ritat dem och hon håller i Månadens utmaning tillsammans med Camilla och Cornelia.
Jag visste direkt vad jag skulle göra men tiden har inte riktigt räckt till men så hade vi scrapträff i onsdags och då blev jag äntligen klar med mitt kort. Det är ett födelsedagskort till min lilla trollunge när hon fyller 6 år. Och för en gång skull är jag inte ute i sista stund...

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Ditt kort blev så gulligt och så fiffigt med knapparna.
    Roligt att du tyckte om "mina" troll.

    Kraam!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad kul att du vann, Grattis!!
    Kortet var urgulligt :D Även stämplarna ;)
    //Lisa!

    SvaraRadera
  3. Kortet är så underbart. Gulligt med knapparna som stenar samt trollskogen är också fin.
    Kram Vibbe

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten vännen!! :D

    Å vilket supercharmigt kort du gjort!!! <3

    Ta hand om dej stumpan å trevlig helg!

    Många kramar Petra

    SvaraRadera
  5. Grattis!!! =)
    Och tusen tack för tipset på box it up;en =) DEN måste jag bara prova att göra...jättefin! Ska bli kul att se din variant sen! Kram kram

    SvaraRadera
  6. Grattis, din ask var underbar. Och dessa kort är ju bara för söta. Skönt att du kom hem med hjälp av tåget även om det är slitsamt och jobbigt. Det har ju ställt till så otroligt mycket det här med vulkanen. Själv har jag haft en toppenhelg i Göteborg. En sån helg lever man länge på.
    Ha det gott!

    Kram Tesa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails