måndag 22 februari 2010

Tack!

Bättre sent än aldrig :) Fick denna Golden Friends Award för väldigt längesen av inspirerande Soulsister. Tusen tack! Snart är det dags för henne att på nytt inspirera er hos Skogstokiga. Jag hoppas verkligen få träffa dig irl i år. Vi kan ju inte skylla på långa avstånd direkt - just nu får vi skylla på snö... ;)

Sedan fick jag denna av Angelica - Dolliver - En scrappare på väg. Kärt barn har många namn. Tack så jättemycket! Avståndet här är inte heller så långt så vi kommer förhoppningsvis också träffas irl. När det gäller din award Angelica så får jag återkomma med sju intressanta fakta om mig då det är lite mycket just nu...

I helgen ska jag iväg till MiMas scrapträff så vi kanske träffas där?

1 kommentar:

  1. Klart vi snart ska ses, jag ska bara se till att bli frisk från min lunginflammation o sås snart jag blir klar med skolan vill jag komma på era träffar. Har massor av pysselidéer som måste få komma fram.
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails