tisdag 19 januari 2010

Prickigt igen!


Inkidos nya prickiga papper är helt underbara!! Här är några förslag på handgjorda presenter du kan ge bort. Jag tänkte ge bort dessa som ett litet kit.

Ett vanligt Ikealjus blir så mycket roligare att ge bort om du dekorerar det lite. Pyramidasken bredvid tänkte jag man kunde lägga ett halsband i eller ett par örhänge. Ett tips är att använda pyramidasken som bordsdekoration vid en middag och sätta namn på och lägga en chokladbit i.
Slutligen har jag gjort en liten ljuspåse att ge bort och om du vill se måtten så klickar du här.
Nu är det bara att sätta igång och tillverka lite "bra-och-ha-presenter"!

4 kommentarer:

  1. Mmmmm...älskar prickigt. Jättefint set. Måste försöka få tag i de nya prickiga papprena från Inkido på mässan som ska vara här i stan i mars. Just nu är det köpstopp :)
    Kram Tesa

    SvaraRadera
  2. Oh va fint! Var får du alla idéer från?! Är så impad. Här hemma tryter scaparlusten och idéerna :(
    KRAM

    SvaraRadera
  3. En sådan fin blogg du har. Det var jättetrevligt att träffa er i onsdags i v.Vemmenhög. Jag kommer gärna igen, då med något material att stämpla o måla på, skära ut och fundera över....det har kommit två paket på posten idag med nya stämpelsaker men klockan den rusar och jag måste sova nu:) Christina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails