fredag 11 september 2009

Ett enkelt födelsedagskort

Förra fredagen var det barnkalas igen och då fick födelsedagsbarnet detta kort. Själva stämpeln från Stämpelfabriken har jag klippt itu ungefär efter en tredjedel och så bytte jag plats på ordningen för att få det att se ut som om det var en jätte lång stämpel som går över hela kortet. Hjärtat har jag sytt för hand och fyllt med lite bomull och sedan klistrat fast så att hjärtat döljer glappet mellan stämpelbitarna. Filttyget är från Panduro Hobby och finns i massa olika färger och jag har sytt med limegrön floss vilket kanske inte syns så tydligt på bilden. Sedan är det ju svårt att låta bli sin Martha Stewart Doily Lace punch.... ;)

2 kommentarer:

  1. Smilla blev väldigt glad - både för kortet och presenterna! själv gick jag och klämde på hjärtat och undrade just om du gjort det själv... väldigt sött!

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Kul att du tittade in till mig. Jag blev så jätteglad. Jag har haft en tråkig period i mitt liv, men nu har det ordnat upp sig. Eftersom saker och ting var som dom var så var det inte så kul att blogga eller att bloggsurfa heller. Jag trodde att jag mist alla mina vänner som jag hade men det har jag inte. Ni har haft tålamod med mig, och det ska ni ha tack för. Ni betyder allt för mig.
    Du L8a!!! Villka fina saker du gjort. Jag är förstummad. Jag kommer defenitivt lifta lite av dina alster och jag lovar att jag ska länka till dig då.
    Ha nu en underbar helg. Kramar Karina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails