fredag 28 augusti 2009

Plånbokskort

Framsida
BaksidaInsida med diverse fack och tags

Detta plånbokskort har jag gjort till min gudson och det var verkligen annorlunda och kul att göra något lite "killigare". Eftersom jag har två tjejer så blir det ofta en annan stil på saker och kort jag gör åt dem.
Om du vill läsa mer om vilka material jag använt så gå in på Stämpelfabrikens blogg. Jag har även gjort en beskrivning om du själv vill pröva att göra att göra ett sådant här kort som du också hittar där. Då jag såg ett liknande "köpekort" hos en kompis (minns tyvärr inte av vilket märke) så har jag själv testat fram mina egna mått. Om du hellre vill ha beskrivningen som en pdf-fil så bara skriv det i en kommentar tillsammans med din mailadress så mailar jag dig beskrivningen. Jag har inte lyckats klura ut hur man lägger ut pdf-filer här i bloggen...
Lycka till!

4 kommentarer:

  1. Sååå snyggt!!! Näe jag har inte heller lyckats lägga ut pdf-filer i bloggen... :-( Så är det nån som kan, hojta gärna!!!

    Jag hojtar nu! Vill gärna ha pdf:en i min mail....
    linda.horn@bredband.net
    Tack!

    SvaraRadera
  2. Som vanligt helt otroligt SNYGGT.
    Kanon fint kort
    Kram Vibbe

    SvaraRadera
  3. Mini book kit - K&CoMPANY,

    Tjing AK

    SvaraRadera
  4. Tack AK! Kunde inte komma på vem det var som gjort förlagan till detta "plånbokskort". K & Company var det ju.
    Hoppas vi ses snart!
    Kram
    L8

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails