torsdag 23 april 2009

Kortask

Asken uppifrån
Så här ser den ut inuti
Asken underifrån

I min favorittidning över alla, den norska "Ett trykk" fanns en mall på en sk kortask som jag bara var tvungen att pröva. Jag är ju helt kär i detta turkosa papper från Prima Marketing Inc.(Angelique Collection "Heavenlies") och det bara kändes helt rätt till denna asken. Nu har jag bara 2 st papper kvar av detta underbara papper... snyft. När jag hittar ett papper jag gillar så köper jag gärna några stycken. Alltför ofta när jag hittat något papper som jag gillar har det varit slut när jag velat ha fler och det vill jag inte råka ut för fler gånger. hihi

6 kommentarer:

  1. tack för de fina orden o kul att du gillade ko-kortet :) Ang uppdraget åt Petra så hoppas jag att jag kan klara av det så hon inte blir besviken...
    kram

    SvaraRadera
  2. Jätte fin ask.
    Jag tycker också att pappret är fint.
    Inte i morgon men nästa dag så gäller det vaddå jo SCRAPPEVENT
    Kram Vibbe

    SvaraRadera
  3. Askar - kan man få för många??? Himlans fin!
    Ha det riktigt bra i helgen så hörs vi snart av...
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Mycket fin ask! Har samma mall här på mitt scrapbord. Jag har ju tyvärr inte tillgång till tidningen men hittade den på nätet. vilket ögongodis! Tack för tipset.
    Vi ses imorgon!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Som vanligt........ännu ett underbart vackert alster.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  6. Hejhej!

    Kikar först och främst in för att tacka för påhälsningen i min blogg! Kul att min ihärdighet impar på dig *ler* Tyvärr ligger det en hel del maniskt i mitt beteende och det är inte alltid "bra" att jag hinner med så mycket - fast jag försöker ständigt lära mig gränser och detta senaste med att skaffa hund är för en gångs skull väldigt genomtänkt.. *ler*

    Kul att fastna härinne - här vart ju hur mycket som helst att kika på, jättefina altringar och kort!

    Ha det så gott och på återseende!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails